Nasze możliwości

  • Wdrożenia i uruchomienia

Do sprzedawanych maszyn i urządzeń, w ramach zawieranej umowy, Serwis Promar prowadzi nieodpłatne wdrożenia oraz szkolenia operatorów i pracowników Działów Technicznych Klienta. Wszelkie prace prowadzone
są zgodnie z technologią producenta, w oparciu o oryginalne części i materiały eksploatacyjne.

 

  • Opieka posprzedażowa

Zespół doświadczonych specjalistów oraz bogaty zapas oryginalnych części zamiennych i podzespołów -
to właśnie Serwis Promar. Okresowe przeglądy, naprawy bieżące, remonty kapitalne wraz z całodobowym doradztwem awaryjnym są dopełnieniem naszej oferty.

 

  • Doradztwo

Nie sposób wprowadzać nowoczesnych urządzeń i rozwiązań bez odpowiedniego zaplecza technicznego.
Zespół doświadczonych konsultantów i doradców pomaga Klientom w znalezieniu optymalnego rozwiązania przedstawionego zagadnienia.

 

  • Sprzedaż części

Jako autoryzowany przedstawiciel, oferujemy Państwu oryginalne części zamienne do maszyn i urządzeń
z portfolio Promar:

  • Ponad 20 000 indeksów części zamiennych
  • Wartość części na magazynie – ponad 1,5 mln EUR!

Sprzedaż części zamiennych stanowi element naszego zobowiązania do zapewnienia Klientom kompleksowej obsługi, na każdym etapie współpracy.

 

  • Szkolenia

Organizujemy szkolenia dla pracowników Działów Technicznych naszych Klientów. Zarówno w Centrum Serwisowym Promar, w siedzibach producentów maszyn, jak i – w oparciu o użytkowany park maszynowy –
w zakładach produkcyjnych Klientów.

Oferujemy również dodatkowe szkolenia operatorów w oparciu o dokumentacje techniczno-ruchowe,
co gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.

NOWOŚĆ – SZKOLENIA HCU HANDTMANN!

Ofertę szkoleń serwisowych rozbudowujemy o szkolenia z zakresu systemu zarządzania produkcją HCU (Handtmann Communication Unit). Zapraszamy do dwóch lokalizacji: Centrum Serwisowego Promar Leszczyny
lub do zakładu Klienta!
Szczegółowa karta szkolenia znajduje się w sekcji "do pobrania".

    newsletter