Jakość

Polityka jakości

Polityka Jakości i Bezpieczeństwa Żywności Promar

Naszym nadrzędnym celem jest spełnienie wymagań i oczekiwań Klientów. Odbywa się to zawsze zgodnie z wymaganiami prawa i zasadami bezpieczeństwa. Dbamy o ochronę pracy wszystkich naszych pracowników przy jednoczesnej trosce o pozytywne oddziaływanie na środowisko.

Mając na uwadze, iż rozwój naszej firmy zależy od satysfakcji naszych Klientów, cały swój wysiłek kierujemy na stałą poprawę jakości ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zdrowotnego oraz poprawę efektywności naszych działań. Bezpieczeństwo zdrowotne naszego wyrobu zapewniamy poprzez przestrzeganie zasad GMP i GHP oraz analizowanie zagrożeń i monitorowanie krytycznych punktów kontroli w całym cyklu technologicznym. Korzystamy z nowoczesnych systemów zarządzania operacyjnego, tak żeby stale poprawiać efektywność pracy.

Promar Sp. z o.o. posiada dla oddziału produkcyjnego Zawiercie efektywnie działający system zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności zgodnie z wymaganiami normy BRC v7, z najwyższą notą A.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wdrożyliśmy także standard HALAL. Certyfikat ten gwarantuje autentyczność i legalność produktów wymagających takiej deklaracji.

 

Nasz sukces zawdzięczamy:

  • najwyższej, powtarzalnej jakości produktów
  • nowoczesnym systemom zarządzania
  • bazie starannie sprawdzonych dostawców, od których kupujemy surowce
  • wysokim kwalifikacjom naszych pracowników
  • stałemu udoskonalaniu wraz z pojawianiem się nowych trendów

Politykę Jakości zamierzamy realizować poprzez wytyczenie celów, związanych ze stałym podwyższaniem poziomu bezpieczeństwa, zgodności z prawem oraz poprawy efektywności pracy, których realizację będziemy nadzorować w trakcie audytów wewnętrznych oraz przeglądów systemu. Mamy na celu dalszy wzrost zaufania Klientów, doskonalenie jakości oraz wzrost świadomości i odpowiedzialności pracowników.

 

newsletter